jodu

Blev utmanad av : ellen älskling blomdahl♥


Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg 
och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och göra 
en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar
åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen 
blogg för mer information.




6 saker ni inte visste om mig...

- jag gillar inte att vara själv men när jag är det dansar jag oftast:]

- jag tar alltid med mig för mycke saker när jag ska nånstans:]

- jag önskar att jag fortfarande var med malin lika mycket som förut

- jag vill egentligen inte åka färja men vill ju till finland så

- jag kan inte säga recepetion och inte stava det heller

- jag slösade just 10 min av mitt liv på att komma på en sjätte sak


orkar inte utmana nån: ]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0